Minyak Kasturi Cenuai

  Assalamualaikum, disini saya ceritakan perihal minyak cenuai yang merupakan salah satu pakaian popular zaman sekarang.

Tedapat banyak jenis cenuai yang wujud diciptakan Allah sebagai tumbuhan yang mempunyai khasiat tersendiri baik pun luaran atau dalaman manusia.

Antara jenis cenuai yang popular adalah, cenuai raja, cenuai emas, cenuai bunian hitam, cenuai bunian putih, cenuai rambut, akar cenuai emas, cenuai merah, cenuai bertap, cenuai pangan dan cenuai bunga. 

Selain itu ada juga cenuai lain seperti, cenuai raja lekat batu, cenuai bara, cenuai air emas, cenuai air merah, cenuai air coklat, cenuai air putih, cenuai air hitam, cenuai laut, cenuai akar merah songsang dan lain.

Kesemua jenis cenuai ini ada yang boleh digunakan juga dalam pembuatan minyak urut, penawar luka dalaman dan luaran.

Cenuai - cenuai ini juga boleh dibuat sebagai haruman atau minyak wangi sebagai pakaian yang sesuai ketika berjumpa dengan orang, solat, belajar, berunding, benrikah, melamar, menghadiri majlis dan sebagainya.

Haruman yang terhasil dari pengolahan minyak cenuai berbau harum semerbak, wangi, tenang, dan segar

Harga minyak cenuai bergantung kepada apa jenis cenuai yang digunakan, ada cenuai yang langka lebih mahal harganya dari cenuai yang lebih kurang langka.

Cenuai yang berharga mahal serperti cenuai emas, cenuai raja, cenuai merah, cenuai bunian putih, cenuai bunia hitam, cenuai air emas, dan cenuai emas darat. Ini kerana permintaan yang tinggi dan bekalan yang terhad.

Minyak wangi cenuai diolah biasanya bersama kasturi kijang asli, ambergris, civet musk, dan castoreum untuk menghasilkan minyak wangi yang harum dan berkualiti tinggi. Sesuai untuk tujuan memikat, menarik, memancing, dan menggoda.

Haruman cenuai disini di olah dengan mengunakan kasturi himalaya dimana jenis kasturi ini mahal harganya kerana permintaan yang tinggi di sebabkan baunya yang harum dan tahan lama. 


Contoh Haruman Cenuai Yang Di Jual di sini




Minyak Cenuai Emas 5ML


Kesemua minyak cenuai ini patinya sudah diperam selama lebih 6 bulan bertujuan untuk mendapatkan kadar maksimum penyerapan khasiat cenuai kedalam minyak.

Minyak cenuai disini juga sudah diruqyahkan dan di doakan untuk merasai kesan maksimum.


Penggunaan Haruman Kasturi Cenuai

✅ Menenangkan Minda

✅ Menyegarkan Roh

✅ Bau Yang Harum Tidak Disukai Syaitan (Syaitan suka tempat yang busuk seperti lubang pusat yang tidak basuh ketika mandi)

✅ Sesuai untuk tujuan memikat

✅ Sesuai untuk masalah sihir

✅ Sesuai untuk masalah murung, anxiety dan mental ( Dengan menghidu bau haruman kasturi cenuai )

✅ Ganguan sihir pemisah

✅ Ganguan sihir perniagaan 

✅ Masalah Panas Baran

✅ Lemah Semangat

✅ Selalu Berdebar

✅ Muka Kusam Tidak Bermaya

✅ Masalah Curang

✅ Anak Degil Tak Mau Dengar Nasihat yang menepati syariah.

✅ Mencari Kawan

✅  Seri Wajah


✨✨Amaran✨✨

👉 Sesuatu yang berlaku atas izin Allah sahaja, mahluk tiada kuasa Allah sahaja yang berkuasa

👉 Cari Allah dahulu baru cari penawar

👉 Allah Menciptakan kalian dan apa yang kalian perbuat. ( QS.ash-shaffat [37]:96 )

👉 Kamu sekali - sekali tidak melihat pada ciptaan Tuhan Yang Maha Pemurah sesuatu yang tidak seimbang.( QS. Al-Mulk [67]: 3 )

👉 Dan Kami tidak menciptakan langit dan bumi serta apa yang ada antara keduanya tanpa hikmah; (QS. Shad [38]: 27)

👉" Dan jangan sekali - kali kamu mengatakan terhadap sesuatu, 'Sesungguhnya aku akan mengerjakan itu besok pagi, kecuali (dengan menyebut), 'Insya Allah'. " (QS. al- Kahfi [18]: 23-24)

👉 " Kalian tidak mampu ( menempuh jalan itu ), kecuali bila Allah menghendaki. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui  lagi Maha Bijaksana. " (QS al-Insan [76]: 30)

👉 Kebaikan atau keburukan yang ada di dunia terjadi atas kehendak Allah. Seseorang tidak akan melakukan apa pun sebelum Allah melakukannya, setiap orang pasti memerlukan Allah dan kita tidak mungkin dapat keluar dari pengetahuannya. Tidak ada pencipta kecuali Allah.

👉 " Katakanlah ( Muhammad ), ' Aku tidak kuasa mendatangkan manfaat ataupun menolak mudarat  bagi diriku, kecuali apa yang dikehendaki Allah." (QS. al-A'raf [7]: 188)


Cara Pakai Minyak Cenuai

👉 Cukup dengan satu semburan di tapak tangan dan rata dengan mencamtumkan tapak tangan. Semburan dimulakan dengan bacaan Bismillah, ratakan sambil menbaca selawat dalam bilangan ganjil.

👉 Baca bismillah dan sapukan di kedua kening, dinadi laher, dan ratakan pada pakaian sambil berselawat. Boleh juga disapukan pada muka.

👉 Berdoa kepada Allah : 



🌟🌟🌟SHOPEE :🌟🌟

https://shp.ee/ylpiiwo

⭐⭐⭐LAZADA⭐⭐⭐

https://s.lazada.com.my/s.R3KOj

💚💚💚 WHATSAPP 💚💚💚

https://wa.me/message/QQKTSPSRPIHNI1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Al Hurrun Kasturi Syifa

Minyak Kasturi Kijang Asli 100% Pati Sesuai untuk lelaki dan perempuan sama ada dewasa atau kanak - kanak. Botol besar ada cop halal. Minyak...

Post Paling Popular